Wednesday 3 June 2015

INTERFACE FOR OUR PROJECT


"USAHA TANGGA KEJAYAAN, SEKALI GAGAL TAKBERMAKNA GAGAL SELAMANYA"

hahaha haa nampak tak ayat semangat. Ayat semangat ke sedapkan hati ke taktahu lah ni. 

sekarang ni kami masih gigih edit edit sikit interface, dan sedang berusaha untuk memasuk database, queries, dan sewaktu dengan dia. Tentang connection database ni, kami ada berjumpa senior FTMK yg sekarang tgh ambil master. master wehh jgn main main..hehe so dia ni lah yg byk mengajar how to connect database dgn mudah sekali. 

kami tertatrik untk meminta dia ajar kerana, dia pernah beri ceramah di kem, bahawa dia boleh completed kan 2 website dalam masa seminggu. WOW ! so wow.. 
Alhamdulillah, hamba Allah ni baik sangat sudi membantu kami dan takkedekut langsung ilmu. Dan sanggup meluangkan masa untuk mengajar kami tanpa mengenakan sebarang bayaran.


 gambar ini, di hostel kami, waktu ni dah tepu sangat buat kerja dalam rumah. So we decided utk buat kat luar, ambil angin malam, terkena lah gak sipi sipi embun jantan. hahaha sebenarnya waktu dah hampir jam 2 pagi. Mashaallah..semoga dgn usaha kami dan berkat kesabaran kami, Allah permudahkan.  


gambar di atas adalah antara interface untuk customer yang akan kami gunakan untuk projek ini. Inshaallah kalau diizinkan oleh Dia lah.. apa apa pun kami DUIT = Doa Usaha Ikhtiar Tawakal.
berdebar pula rasa hari demi hari nak present ni.. kami akan present pada 5 june 2015, pada waktu petang. Ya Allah sesungguhnya Dia jelah yang tahu perasaan kami saat saat gering mcm ni haha..
serabut bebeno sem ni, mcm mcm hal..al-fatihah utk diri sendiri yang selalu gelisah, serabut bla bla haha okaylah sampai sini jelah post ini kali, saya akan update pada post seterusnya. See u soon ! 
salam sayang dari kami semua hehe :*









0 comments:

Post a Comment